04/07/2022

Logistiek24

“We vinden het fijn een samenwerkingspartner te hebben waarmee we kunnen sparren”

Ons verhaal, Jessica Stomphorst van Logistiek24

Wat zou jij willen? is de vraag die logistiek24 aan haar werknemers, klanten en eigen personeel stelt. Op die manier brengen ze de wensen en behoeften in kaart en maken ze de beste matches. Omdat ze hun eigen personeel op kantoor ook die vraag stellen, weten de recruiters als geen ander hoe belangrijk het is om een baan te vinden die goed bij je past.

Een uitzendbureau waarbij de mens centraal staat

Zes jaar geleden is eigenaar en oprichter van Logistiek24, Sebastiaan van Ballegooijen, gestart. Hij wilde graag een rol van betekenis spelen in de levens van mensen. Vanwege de grote vraag naar personeel in transport en logistiek heeft hij daar de focus op gelegd. Transport en logistiek is een dynamische branche waar de vraag blijft stijgen. De visie is vanaf de start tot nu hetzelfde gebleven: een uitzendbureau waarbij de mens centraal staat.

Flinke groei

“Afgelopen jaar zijn we best hard gegroeid en inmiddels beschikken we over 14 medewerkers op kantoor. We betrekken het team in onze plannen en visie. Waar willen wij naartoe en waar willen zij naartoe? Door eigenaarschap te creëren, voelt iedereen zich verantwoordelijk. Bij ons staat de mens centraal, maar dit geldt ook zeker voor ons eigen personeel. Als onze eigen mensen doen waar ze goed in zijn en tevreden zijn, dan kunnen zij dit ook overdragen naar de mensen waarmee ze werken.”

Hoe ervaart Logistiek24 de samenwerking met Flexhub?

“In 2021 hebben wij gekozen om over te stappen naar Flexhub. Wij waren op zoek naar een backoffice partij die ons kon faciliteren met het verlonen op onze eigen loonlijst. Daarnaast vonden wij het fijn om een samenwerkingspartner te hebben waarmee we kunnen sparren. Het snelle meedenken, handelen en jullie kennis maakt onze samenwerking tot een succes. Welke vraag we ook stellen er wordt altijd meegedacht. Jullie zijn ook altijd eerlijk en direct. Als jullie een keer iets niet weten, zijn jullie daar ook eerlijk over. Ik word altijd goed op de hoogte gehouden. Zo hoor ik gelijk wanneer een klant niet betaalt en hoef ik niet bang te zijn dat ik dit pas na een maand hoor. Ditzelfde geldt voor de afdeling Verzuim, waarbij het van belang is dat we goed samenwerken voor een snelle re-integratie. Jullie voelen echt als onze collega’s.”

De beste match

“Ondanks de krapte op de arbeidsmarkt blijven we klanten werven. Hoe groter het netwerk, des te beter de matches. Bij ons gaat kwaliteit altijd boven kwantiteit. Zo doen we altijd ons uiterste best iemand te vinden die echt bij het bedrijf past. Zo is de klant, maar ook de werknemer tevreden. We willen graag een rol spelen in de levens van mensen en aangezien iemand een grote hoeveelheid van zijn of haar tijd op het werk doorbrengt, is het van groot belang dat onze werknemers het naar hun zin hebben.”

Onze doelgroep

“We leveren zowel aan warehouses als transportklanten. Ondertussen beschikken we over een groot aantal talenten die werkzaam zijn als onder andere planner, vrachtwagenchauffeur, magazijnmedewerker en heftruckchauffeur. Soms leveren we ook leidinggevende medewerkers en managers.”

Hoe ziet de toekomst van Logistiek24 er uit?

“Hoe de toekomst eruitziet? Wij zijn ambitieus en houden van uitdagingen. We groeien zowel intern als extern en willen deze groei graag voortzetten. Daarbij houden we altijd de wensen van intern personeel, uitzendkrachten en klanten in de gaten. Er zijn veel mogelijkheden in de transport en logistiek. Het wordt eigenlijk alleen maar drukker. Zolang het goed of slecht gaat in de markt, dus wanneer er geen balans is tussen de vraag en het aanbod, gaat het goed met ons. Met goede werknemers, goede klantreacties en een duidelijk plan hebben we alles in huis om verder te groeien.”

Meer weten over Logistiek24?

Bezoek Logistiek24.nl.

Benieuwd hoe onze backoffice dienstverlening op ‘eigen loonlijst’ eruit ziet?

Deel artikel
Ook interessant: